Sıkça Sorulan Sorular

 

S: Ödeme seçenekleri nelerdir?

C: Kredi kartı, banka kartı ve havale seçenekleri ile güvenli ödeme yapabilirsiniz.

 

S: Siparişim onaylanmadı, ne yapabilirim?

C: [email protected] adresimize bildirebilir veya whatsapp destek hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

 

S: Jival Online Mağaza üzerinden yapılan alışverişlerde kargo ücreti kadardır? Hangi kargo ile gönderilir?

C: Jival olarak sigortalı kargo ile tarafınıza ücretsiz gönderim sağlıyoruz.

 

S: Satın alınan ürünler ne zaman kargoya verilir?

C: Stoğu güncel olan ürünler 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Özel siparişleriniz stok durumuna bağlı olarak 15 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

 

S: İnternetten aldığım ürünü ne zamana kadar değiştirebilirim ya da iade edebilirim?

C: Jival online mağazadan almış olduğunuz ürünleri kullanılmadığı ve kişiselleştirme (ölçü, yazı, renk, zincir boyu değişimi gibi) yapılmadığı takdirde 14 iş günü içerisinde değişim yapabilir veya iade edebilirisiniz.

 

S: Hangi ürünlerle ilgili iade mümkün değildir?

C: Kişiselleştirme (ölçü, yazı, renk, zincir boyu değişimi gibi) yapılan, kullanıldığı tespit edilen ve eksik gönderilen ürünlerin iadesi alınamaz.

 

S: İade etmek istediğim ürünü nasıl göndereceğim?

C: İade etmek istediğiniz ürünü sizlere vereceğimiz kargo kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz. Kargo kodu almak için whatsapp hattımızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

 

S: Ürünümün hasar görmesi durumunda ne yapabilirim?

C: Jival’den almış olduğunuz ürünler, işçilik hatalarına karşı 2 yıl garantimiz kapsamındadır. Bakım, tadilat veya değişim sağlayabilmemiz için hasarlı ürünü faturası ve garanti sertifikası ile tarafımıza incelenmesi için teslim edilmesi gerekmektedir.

 

S: Online mağazadaki ürünler mağazalarınızda var mıdır? Fiyat farkı oluyor mu?

C: Online mağazamızda olan ürünler merkez mağazamızda da mevcuttur. Fiyat farkı yoktur.

 

S: Satın aldığım yüzüğün ölçüsünü bilmiyorum, ne yapmalıyım?

C: Yüzük ölçünüzü bilmiyorsanız, yüzük ölçüsü hesaplama metodumuzu inceleyebilir veya whatsapp destek hattımızdan müşteri temsilcinize danışabilirsiniz.

 

S: Ürünü iade ettikten sonraki süreçler nelerdir? İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma ne zaman geçecek?

C: İade edilecek ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra incelemeden geçerek iade onayı alınır. 7 iş günü içerisinde Jival tarafından iade işlemleriniz gerçekleştirilir. Ödeme banka havalesi ile yapıldıysa banka hesabınıza, kredi kartı ile yapıldıysa kredi kartınıza iade edilecektir.

 

S: İnternetten satın aldığım ürünleri mağazalardan değiştirebilir miyim?

C: Online mağazadan alınan ürünleri merkez mağazamızdan 14 iş günü içerisinde değiştirebilirsiniz.

 

S: İndirim çekim var, nasıl kullanacağım?

C: İndirim çekinizi sepet ekranında kullanabilirsiniz.

 

S: Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

C: www.Jival.com.tr Online Mağaza'dan alışveriş yapmak hem çok güvenli hem de çok kolay!

Siparişiniz kargo firması tarafından size teslim edilene kadar www.Jival.com.tr sorumluluğu ve güvencesi altındadır.

www.Jival.com.tr’ de alışveriş güvenliği 128 bit VeriSign ile sağlanmaktadır. Elektronik ortamda gerçekleştirilen ve güvenli bilgi akışının sağlanmasının gerekli olduğu yerlerde, alışveriş yaparken girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileriniz, www.Jival.com.tr’den bağımsız olarak şifrelenerek, provizyon alınacak bankanın Sanal Pos sistemine güvenli olarak iletilir. Ayrıca VeriSign bulunmak istediğiniz sitenin sahte bir versiyonunda olmadığınızı, gerçekten doğru sitede olduğunuzu da kanıtlar.

Gerekli görülen durumlarda, banka ya da www.Jival.com.tr yetkilileri, kredi kartı hamilini telefonla arayarak sipariş teyidi isteyebilir. Bu uygulama daha sağlıklı bir alışveriş deneyimi yaşanması için bankacılık sektörü tarafından da gerekli görülen bir standarttır.